Livrare si transport
Produsele(piesele) comandate de pe siteul www.piese-auto-oradea.ro se livreaza in minim 24/48 ore dupa ce comanda va este
confirmata de catre un operator de al nostru in functie de depozitul unde se afla produsul comandat
Produsele(piesele) comandate on line se pot ridica din magazin doar dupa ce comanda are statusul gata de ridicare
Modalitati de livrare produse
1.Ridicarea produselor comandate direct de la sediul societății noastre cost de livrare Zero
2.Livrare gratuită în Oradea cu mașină noastră de distribuție petru comenzi de minim 300 ron vezi termeni și conditii
3.Livrarea prin curier, se face cu Fan Courier sau SAMEDAY CURIER in aproximativ 24-48 ore lucratoare,
Livrarea se poate face oriunde in Romania unde firmele de curierat au arie de acoperire
Informatii importante pentru comenzile cu livrare prin curierat
-Este bine sa ai un cont astfel vei putea urmarii starea comenzii in contul dumneavoastra de client
Costul si livrarea produselor
Transportul este GRATUIT pentru comenzi cu valoare de peste 600 Ron TVA inclus in locatiile unde curieri au
sediu si nu percep km suplimentari pentru produsele care nu au un raport mai mare de dimensiune-greutate(greutate volumetrica)
Taxa de Transport este de 35 Ron pentru comenzi cu valoare de pana la 600 Ron, TVA inclus, inclus in locatiile
unde curieri au sediu si nu percep km suplimentari taxa pentru km suplientari este stabilita in functie de km
Ne rezervam dreptul ca anumite produse care sunt considerate cu risc la transport sa nu fie trimise
cu curierul acele produse sunt disponibile numai la comenzile cu ridicare directa
Receptionarea Coletului La Livrare
Va rugam insistent sa verificati starea coletului la livrare
-mentionam si faptul ca, este foarte important ca primitorul unei expedieri sa mentioneze orice neregula sesizata
cu privire la starea ambalajului/continutului in documentele insotitoare , la momentul livrarii,
In caz contrar, semnatura dumneavoastra de primire, conform normelor internationale de transport,
atrage dupa sine specificatia: "expeditia a fost receptionata complet si in perfecta stare",
iar transportatorul este exonerat de orice raspundere si nu poate acorda o despagubire financiara.
Orice reclamatie ulterioara privind cantitatea si starea produselor nu va fi luata in consideratie.
Toate cazurile de avarieresi neconformitate, atunci cand ele exista, se trateaza in baza unei proceduri
ce presupune ca fiecare deteriorare semnalata pe parcursul transportului sa fie consemnata intr-un raport
si anuntata departamentului de Relatii Clienti al firmei de curierat.
Orice neconformitate va fi semnalata curierului la receptia marfii si prin consemnarea tuturor neregulilor
intr-un Proces Verbal, incheiat intre agentul curierului si destinatar. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Taxa de retur
Returul produselor este suportat integral de catre client
Pentru a nu va livra produse neconforme si pentru a fi siguri ca nu va livram un produs deteriorat
toate ambalajele produselor sunt desfacute la receptionarea marfi
Datorita acestui fapt toate produsele vor fi livrate catre dvs. Cu ambalajele desigilate.